портфоліо

Портфоліо

Назва навчальної теми
Ліс - явище географічне

Основний та другорядні навчальні предмети
Географія

Навчальна тема
Ліс - явище географічне
Вік учнів, клас
11 - 12 років

Стислий опис проекту
Учні поділяються на  групи,  кожна з яких повинна підібрати, вивчити та охарактеризувати основні особливості лісу, його значення для природи і життя людини. Кожна з груп повинна знайти інформацію про лісовий фонд світу, його використання і відтворення лісових ресурсів у світі та на інших материках та підібрати матеріали про лісовий фольклор.
 В кінці ми повинні отримати  максимальне уявлення про ліс, як природний комплекс, його значення в приоді і в житті людини.


План
план навчального проекту
план впровадження проекту


Навчальні цілі
Цілями проекту є  вивчення лісу, як природного комплекс та його господарське і приодне значення.у

Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та класифікувати. Учні також мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних результатів – формування у дітей вміння висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.

При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки

Належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для подальшого успішного використання отриманих знань.



Опис оцінювання
На початку навчального проекту
Ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.


Під час роботи
Обговорення досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань


На прикінці проекту
Захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей


Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.


Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Копиця    Віра Григорівна
Фах, навчальний предмет
Учитель географії

Навчальний заклад
Чорнобаївська гімназія

Місто\село, район, область
смт Чорнобай, Чорнобаївський район, Черкаська обл.

Контактні дані
Wiragrigjrina@gmail.com.


Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
19.06.2012 - .2012

Місце проведення тренінгу
Чорнобаївська гімназія


Тренери
Коршун Сергій Борисович

Комментариев нет:

Отправить комментарий